اختصارات در چت
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروش ویژه proxifier و آدرس proxifier.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 10394
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

فروش ویژه proxifier




معنی به فارسی کلمه یا جملی اصلی اختصار آن جمله

سلام Hi There  HT
حالت چطوره؟

How Are You?

 HRU
سن/ جنس /مکان Age/Sex/Location  ASL
چت را ترک کرده has left the chat  poof
تا آنجایی که من می دانم Az Far As I Know  AFAIK
به زودی As Soon As Possible  ASAP
اه خدای من Oh My God  OMG
دوست پسر Boy Friend  BF
دوست دختر Girl Friend  gf
راستی By The Way  BTW
از طرف دیگر On The Other Hand  OTOH
پیغام الکترونیکی Email Message  EMSG
رو در رو Face to Face  F2F
متشکر از شما Tank You  TY
در هر صورت In Any Event  IAE
عجب . فهمیدم Oh I See  OIC
فهمیدم I See  IC
به نظر من In My Oponion  IMO
متاسفم I`m Sorry  IMS
برای همیشه دوستت دارم Love You Foreve  LYF
دوستت دارم Love Ya  LY
دوستت دارم I Love You  ILY
جهت اطلاع تو For Your Information  FYI
به بیان دیگر In Othere Word  IOW
شوخی می کنم Just Kidding  JK
پوزخند شیطانی Evil Grin  EG
خنده شدید شیطانی Big Evil Grin  BEG
خنده Laugh  L
خندیدن با صدای بلند Laugh Out Loud  LOL
لبخند Smile  S
از خنده رو زمین غلط زدن Rolling On Floor Laughing  ROFL
از خنده رو زمین غلط زدن Rolls On The Floor Laughing  ROTFL
پیغام خصوصی Private Message  PM
بوسه بر گونه Kiss On Cheek  KOC
بسه زدن و بغل کردن Hug and Kiss  H&K
متشکر Thanks  TNX
بوسه روی لبها زدن Kiss On Lips  KOL
بعدا Later  L8R
دعا کردن Fingers Crossed  FC
زود جواب نامه را بده Write Back Soon  WBS
جواب نامه را نده Don't Write Back  DWB
برای مدت طولانی بی خبر بودن Long Time No See  LTNS
الان بر میگردم Be Right Back  BRB
زود بر میگردم Be Back Soon  BBS
بعدا بر می گردم Be Back Later  BBL
بعدا به تو می گویم Talk To You Later  TTYL
به فکر تو هستم Thinking Of You  TOY
تا دفعه بعد Till Next Time  TNT

 

به زودی می بینمت See You Soon

 SYS

می بینمت See You  CU
فعلا میروم Gone For Now  GFN
از دیدن تو خوشحال شدم Glad To See You  GTSY
از دیدن تو خوشحال شدم Nice To See You  Nice 2 C U
دور از صفحه کلید Away From Keyboard  AFK
موفق باشی Good Luck  GL
فعلا خداحافظ Ta Ta For Now  TTFN
خداحافظ Bye Bye Now  BBN
خداحافظ Bye For Now  BFN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا بعد خداحافظ همگی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







18 شهريور 1391برچسب:, :: 14:40 ::  نويسنده : مهران